Často kladené otázky
Ak mám podpísanú zmluvu o prenájme, môžem zmeniť auto?
V prípade, že nastane takáto situácia, budeme spolu hľadať riešenie. Pri krátkodobom prenájme vieme vozidlo vymeniť podľa aktuálnej dostupnosti vozidiel, pri operatívnom leasing by išlo o predčasné ukončenie pôvodnej zmluvy a uzatvorenie novej zmluvy.
Aké dokumenty sú potrebné na podpísanie zmluvy o dlhodobom prenájme?
Z Vašej strany budeme potrebovať finančné výkazy. Ak sú ale dostuné v registri účtovných závierok, nemusíte nám ich posielať. Na podpis Vám následne predložíme Rámcovú zmluvu (a Všeobecné obchodné podmienky) a ku každému vozidlu aj konkrétnu nájomnú zmluvu.
Môžem si prenajať len vozidlá uvedené na webovej stránke?
Opýtajte sa zástupcu spoločnosti MHC MOBILITY na model vozidla, o ktorý máte záujem [ODKAZ NA KONTAKTNÝ FORMULÁR].
Môžem si vozidlo pozrieť pred jeho prenájmom?
Áno, o podrobnostiach sa poraďte so zástupcom spoločnosti MHC MOBILITY.
Môžem si kúpiť vozidlo po skončení prenájmu?
Áno, pri dlhodobom prenájme je možné vozidlo aj kúpiť za vopred dohodnutých podmienok.
Kde si môžem vyzdvihnúť vozidlo?
Obvyklým miestom prevzatia vozidla je dvor MHC MOBILITY, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Čo sa stane, ak prekročím limit kilometrov?
Náklady na prekročenie rýchlosti budú klientovi prefakturované spolu s informáciami o používateľovi.
Sú kontroly a servis použitých dielov zahrnuté v cene splátky?
Áno.
Čo služba zahŕňa?
Pravidelné prehliadky a bežné opravy, náhradné vozidlo na čas opravy, výmena pneumatík a uskladnenie.
Môžem počas zmluvy zvýšiť počet najazdených kilometrov?
Kontakt na infolinku (+421 2 3277 7011; po-pia 8:00-16:30)
Čo mám robiť, ak som stratil kľúče od auta?
Kontaktujte Asistenčnú službu MHC MOBILITY ( +421 904 603 456)